2014. november 30., vasárnap

Díj #1

Halihó!

A napokban meglepetés ért, ugyanis egy díjat kaptam, amelyre végképp nem számítottam, s most meg is osztom veletek.  A feladó Hanne Nielsen, akinek név szeretnék köszönetet mondani ezért. ^^




10 dolog magamról:
1. Szemüveges vagyok, de kontaktlencsét hordok.
2. Közelebb állok a 17-hez, mint a 16-hoz.
3. 5 blogom van.
4. 3 nyelvet tanulok és még egy csomót szeretnék.
5. Matematika speciális tagozatra járok, jelenleg 11.osztályba.
6. Imádok olvasni.
7. Van két honlapom.
8. Dolgozok valami újon.
9. Nem tudok kitalálni még egy dolgot.
10. Ennyi.


Válasz a 10 kérdésre:
1. Melyiket preferálod inkább, egy őrült nagy bulit, vagy egy csendes, meghitt beszélgetést?
- Mindenképpen inkább egy csendes, meghitt beszélgetést, főleg amikor a legszórakoztatóbb társaságban vagyok.
2. Hol szeretnél jobban lakni, egy nagy városban, vagy egy kis faluban?
- Ezen még nem nagyon gondolkoztam el, de szerintem valahol a kettő között, se nem valami túl nagy városban és nem is egy kis faluban, bár mindkettő mellett tudnék felsorolni érveket.
3. Mi a kedvenc ételed?
- Nincs olyanom. Szinte semmiből nem választok kedvenceket, mert úgy vélem, hogy nem lehet összehasonlítani bizonyos dolgokat, mert annyira különböznek és természetesen ez majdnem mindennél így van.
4. Mikor kezdtél blogolni?
- Az első blogomat 2012. júniusában indítottam, azóta elég sok idő eltelt már és azt hiszem sokat fejlődtem.
5. Volt már olyan blogod, amelyet ihlet-/időhiány miatt bezártál?
- Igen és nem. Igen, mert volt egy olyan blogom, amit ihlethiány miatt bezártam, de akkor abban a pillanatban egy lezárást is sikerült kreálnom neki, szóval bizonyos értelemben nem.
6. Mivel szeretnél foglalkozni később?
- Ez egy nagyon jó kérdés. Sok minden van ami érdekel, jelenleg úgy tűnik, hogy valami idegennyelvvel foglalkozó munka után fogok nézni, mert talán azok állnak hozzám a legközelebb.
7. Milyen nyelvet tanulnál meg szívesen?
- Sokat. Talán a legszívesebben japánul és mindent meg is fogok tenni, hogy sikerüljön, de utána még ott van a spanyol, a svéd, az olasz és olyanok is, amikről most még nem tudom, hogy meg akarom tanulni.
8. Hány blogot olvasol rendszeresen?
- Jelenleg maximum kettőt vagy hármat. Nem igazán van időm, tanulok, versenyre-, érettségire-, nyelvvizsgára készülök, valamint a rendelésekkel is foglalkozok (még ha nem is annyira látszik), emellett pedig élem az életemet, szóval a maradék pillanataimban szoktam olvasni, így nem sokra jut idő.
9. Van-e testvéred?
- Van, nem is egy, hanem máris három.
10. Mi a legfontosabb érték számodra egy másik emberben?
- Ezt nem hiszem, hogy meg tudnám határozni, számomra ez elég összetett.

10 kérdés tőlem:
1.Mi vitt arra, hogy elkezdj írni?
2. Úgy véled jól tudod közvetíteni a gondolataidat az írásaidon keresztül?
3. Volt már olyan, hogy kevésnek érezted magadat az íráshoz, vagy éppen már a feladás határán voltál?
4. Mi a véleményed a művedről?
5. Hány blogot vezetsz?/Hány blognak vagy tagja?
6.Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen úton módon hivatalosan is publikáld a művedet, vagy bármely írásos történetedet?
7. Mióta írsz úgy általában?
8. Van-e olyan személy az életedben, aki kisegít az írói völgyekből, vagy éppen ihletet ad neked?
9. Sokat olvasol?

10. Milyennek véled a szókincsedet?


És akiknek küldeném:
Mivel már annyi ilyen díjat küldtem annyi felé, így nem tudok összeszedni 10 embert, csak a következőket:
Judit Szűcs
Isobel A. Gross
Heaven Blackflame


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése