2014. november 2., vasárnap

Interjú #8 - Melissa Bane

Jó estét minden kedves Olvasónak!

Elkészült a nyolcadik interjú is, ezúttal Melissa Bane-nel, akinek Magic World című blogja Különdíjas lett a "Legszebb design" kategóriában. Ezúton is gratulálok neki!

Interjú:

Kathy F.: Mikor kezdtél el először foglalkozni a blogodnak az írásával?
Melissa Bane: A blogomnak az írásával napra pontosan 2013. november 9-én kezdtem el foglalkozni, ekkor került fel a prológus is. Ám a történet ötlete már jóval előtte megszületett.

Kathy F.: Mi vitt rá, hogy egyáltalán elkezdj írni? 
Melissa Bane: Erre a kérdésre nem igazán tudok konkrét választ adni. Talán az volt, hogy megpróbáljam magamból kiírni az ötleteimet, és azok ne csak a fejemben, hanem írásban is meglegyenek.

Kathy F.: Mi az, ami számodra nélkülözhetetlen az íráshoz? (zene, nasi stb)
Melissa Bane: Nincs olyan dolog, ami nekem nélkülözhetetlen lenne az íráshoz, bár a csend és a nyugalom sokat szokott segíteni.

Kathy F.: Hogyan viszonyulsz az íráshoz, mit jelent számodra?
Melissa Bane: Az írás nagyon fontos nekem. Ha ez nem lenne, akkor az életem nem lenne teljes.

Kathy F.: Hogyan vélekedsz a saját irományodról?
Melissa Bane: A jelenleg íródó történetemben, a Magic Worldben már felfedeztem hiányosságokat és logikai hibákat, de már készül a javított verzió. Nagyon maximalista vagyok, és néha túl is agyalom a dolgokat, de olykor akad, hogy összecsapom, és abból soha nem sülnek ki jó dolgok.

Kathy F.: Mi/Ki alapján alakítottad ki a blogod főszereplőinek/főbb szereplőinek a jellemvonásait?
Melissa Bane: A szereplőim külső tulajdonságait magam találtam ki, és csak utána kerestem hozzájuk karaktereket. Így sokkal nehezebb dolgom volt, de úgy gondolom, megérte, hogy valami egyedit találtam ki. Adam, a férfi főszereplőm jellemvonásait némileg az egyik ismerősömről mintáztam.

Kathy F.: Honnan nyersz ihletet az íráshoz?
Melissa Bane: Ihletet az általam ismert könyvekből szerzem. A legjobb ötleteim akkor szoktak jönni, amikor megpróbálok elaludni, de az agyam nem hagy, egyfolytában pörög.

Kathy F.: Van olyan személy az életedben, aki sokat segít/ett az írásban, kisegít az írói válságból vagy éppen ihletet ad?
Melissa Bane: A leges-legjobb barátnőm, Faith Milborow nagyon sokat segít nekem és néha ihletet is ad.

Kathy F.: Milyennek tartod magadat mint írót és milyennek, mint bloggert?
Melissa Bane: Ez egy elég érdekes kérdés... Mint bloggert, nem találom magamat olyan alaposnak, mert sokszor csúszok a részekkel és nem mindig kerül frissítésre az oldal. Mint írót, jobbnak találom magam, mert nagyon-nagyon sok ötletem van, ami mind megvalósításra vár.

Kathy F.: Úgy véled jól tudod közvetíteni a gondolataidat az olvasóid felé?
Melissa Bane: Szerintem jól tudom közvetíteni a gondolataimat az olvasók felé, bár magamtól nem mindig jövök rá, hogy egyes részeket úgy sikerül leírnom, ahogy akarom.

Kathy F.: Volt már olyan, hogy kevésnek érezted magad az íráshoz vagy éppen a feladás határán álltál?
Melissa Bane: Eddig még nem éreztem magam úgy, és remélem, nem is fog rá sor kerülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése