2014. augusztus 3., vasárnap

Eredményhirdetés #4 - Legjobb fanfiction

Szijjasztok!

Ugyan némi késéssel, de itt lenne az utolsó előtti kategória eredményhirdetése is. Sajnálatos módon nem igazán volt időm foglalkozni vele, ezért készült el csak most, de hogy őszinte legyek talán ezzel volt eddig a legkönnyebb dolgom, habár nem tudom miért. Nah, de nem szaporítom tovább a szót, íme itt is lennének az eremények:

III. helyezett: Through the dark [Harry Styles fanfiction] ~Ramona Farkas
Díja: Oklevél + Interjú + Hirdetem a blogot 1 hétig



II. helyezett: A napfény íze ~AudreyFictions
Díja: Oklevél + Interjú + Blogajánló + Hirdetem a blogot 2 hétig



I. helyezett: Just be FREE [Harry Styles fanfiction] ~Eleanor Elizabeth White
Díja: Oklevél + Interjú + Blogajánló + Feliratkozom a blogra + Hirdetem a blogot 1 hónapig



Különdíj: •HeartBreaker• ~Demeter Fatima
 Díja: Oklevél + Interjú + Hirdetem a blogot 3 hétig



Gratulálok mindenkinek az elért eredményekhez, hiszen jogosan érdemelték ki. Azonban ezúttal sem feledkeztem meg a többi versenyzőről, akik szintén nagyon szép munkákkal jelentkeztek. Íme itt lenne a nekik járó emléklap is.



Sajnos valószínűleg az utolsó kategóriával nem tudok ma érkezni, de minél hamarabb próbálkozom! Mivel az idén nyáron még el fogok utazni egy-két alkalommal hosszabb időre, így a díjak elkészítése is csúszni fog, de szeptember végéig mindenki meg kap mindent.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Sajnálom, hogy nem jelentkeztem, de teljesen megfeledkeztem róla! Megkaptam az e-mailt is amiért külön hálás vagyok!

    Köszönök mindent!

    Puszi: Lishiza (Eleanor Elizabeth White) xoxo

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Sajnálom,de csak most vettem észre én is, teljesen elfeledkeztem róla. Köszönöm még egyszer! x

    VálaszTörlés