2014. október 18., szombat

Interjú #7 - Demeter Fatima

Szijjasztok!

Újabb nap, újabb interjú, ez alkalommal immáron a hetedik. Ezt Demeter Fatimával készítettem, a •HeartBreaker• című blog írójával, aki a blogverseny "Legjobb fanfiction" kategóriájában lett különdíjas. Gratulálok neki!

Interjú:

Kathy F.: Mikor kezdtél el először foglalkozni a blogodnak az írásával?
Demeter Fatima: Körülbelül 2 éve foglalkozom a blogolással, de az előző blogjaim közül csak erre az egyre összpontosítok leginkább.

Kathy F.: Mi vitt rá, hogy egyáltalán elkezdj írni?
Demeter Fatima: Már régen szenvedélyemmé vált a blogok olvasása, ezért úgy döltöttem én is megpróbálkozom vele.

Kathy F.: Mi az, ami számodra nélkülözhetetlen az íráshoz? (zene, nasi stb)
Demeter Fatima: Különösebb dolog nincs ami nélkülözhetetlen lenne, de általában szoktam zenét hallgatni az írás közben.

Kathy F.: Hogyan viszonyulsz az íráshoz, mit jelent számodra?
Demeter Fatima: Az írás nagyon fontos számomra, sokat jelent és az olvasóimnak nagyon hálás vagyok.:)

Kathy F.: Hogyan vélekedsz a saját irományodról?
Demeter Fatima: Magamat, illetve az irományomat kritizálni teljes más szemmel teszem, mint másét, hiszen különböző módon viszonyulok hozzá. Nem vagyok profi író attól függetlenül hogy már viszonylag régóta foglalkozom az írással, ezért úgy gondolom még van mit fejlődnöm.

Kathy F.: Mi/Ki alapján alakítottad ki a blogod főszereplőinek/főbb szereplőinek a jellemvonásait?
Demeter Fatima: Jellemvonásokat többnyire fantáziám szerint alakítom egy adott szereplőnek, de előfordul olyan is mikor megegyezik a tulajdonsága a való életben történő jellemvonással, avagy cselekedettel.

Kathy F.: Honnan nyersz ihletet az íráshoz?
Demeter Fatima: Ez egyszerű. Van mikor telefonon keresztül írom a blogom, de általában gépen szoktam. Ez rendszerint úgy történik hogy elhatározom hogy most igen is meg fogom írni, így a feladatomra összpontosítok csak és kizárom a külvilágot.

Kathy F.: Van olyan személy az életedben, aki sokat segít/ett az írásban, kisegít az írói válságból vagy éppen ihletet ad?
Demeter Fatima: Teljes mértékben egyedül írom a blogom, magam találom ki a történéseket és senki tanácsa, vagy épp egy segítsége nem ad nekem semmiféle ihletet, ha mégis akkor valami mást találok ki amit én magam hoztam össze.

Kathy F.: Milyennek tartod magadat mint írót és milyennek, mint bloggert?
Demeter Fatima: Mint írót, elég amatőrnek, de egyenlőre komolyabb dolgokkal mint a blogírás, nem is szeretnék foglalkozni. Nekem ennyi éppenséggel elég. Bloggerként nem vagyok sem ismert, sem más, de mint említettem már a blogok történésének megírásával elég jártas vagyok, persze fejlődnöm is kell még.

Kathy F.: Úgy véled jól tudod közvetíteni a gondolataidat az olvasóid felé?
Demeter Fatima: Igen, én ezt így gondolom mert még nem fordult elő, hogy bármilyen kérdés merüljön fel valamelyik olvasómban.

Kathy F.: Volt már olyan, hogy kevésnek érezted magad az íráshoz vagy éppen a feladás határán álltál?
Demeter Fatima: Feladás határán még sosem voltam, hisz mikor elkezdtem már akkor tudtam hogy ez mivel jár és nem azért kezdtem el, hogy később a sok munkám után mindent csak úgy feladjak és cserben hagyjam az olvasóim. Kevésnek sem gondoltam magam, persze néhányszor ez felmerült bennem, mint még jó néhány emberben is, de mint mondtam nem tartom magam kevésnek az íráshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése