2014. október 10., péntek

Interjú #2 - Lisa Black

Halihó!

A második interjúalanyom Lisa Black, aki a Myterious Past című blogjával Különdíjas lett a "Legjobb prológus" kategóriában. Még egyszer gratulálok neki és íme itt az interjú:

Kathy F.: Mikor kezdtél el először foglalkozni a blogodnak az írásával?

Lisa Black: Ha jól emlékszem akkor a blogolást 2013. augusztus 08.-án kezdtem el, viszont ezt a blogomat 2013. szeptember végén kezdtem el írni.

Kathy F.: Mi vitt rá, hogy egyáltalán elkezdj írni?

Lisa Black: Az írás mindig is közel állt hozzám. Először verseket majd szövegeket kezdtem megfogalmazni. Nagyon szerettem magamban kitalálni egy történetet és egyszer úgy gondoltam, hogy jó lenne ezt megosztani másokkal is.

Kathy F.: Mi az, ami számodra nélkülözhetetlen az íráshoz? (zene, nasi stb)

Lisa Black: A zene a legeslegfontosabb dolog ami nélkül egyszerűen képtelenség lenne az írás. A zene ihletet ad és egy olyan világba repít el, ami csak az én fejemben létezik. A számomra "tökéletes" világba.

Kathy F.: Hogyan viszonyulsz az íráshoz, mit jelent számodra?

Lisa Black: Számomra az írás, az érzelmeim kifejezését segíti. Az írás egy művészet és akinek van hozzá tehetsége, azt nem szabad eltékozolni. Nem mondom, hogy én művész vagyok vagy valami, de fejlődök, mint minden blogger/író és ez a szép az egészben, hogy mindig tudunk jobbak lenni benne.

Kathy F.: Hogyan vélekedsz a saját irományodról?

Lisa Black: Szerintem szépen megtudok fogalmazni helyzeteket. De mostanában, főleg a versek terén vettem észre, hogy mennyit fejlődtem. A tanáraim elismerik ezt, ahogy a családom és a barátaim is. Adok mások véleményére is, mert a kritikák építenek.

Kathy F.: Mi/Ki alapján alakítottad ki a blogod főszereplőinek/főbb szereplőinek a jellemvonásait?

Lisa Black: Ebben konkrét személy nem játszott szerepet. A rossz-jó fiút és az érzelmeivel küzdő lányt, a fejemben találtam ki. Természetesen szerepet játszottak benne a karaktereknek a külső jegyeik és az érzéseim - például a lány, hozzám áll érzelmileg a legközelebb.

Kathy F.: Honnan nyersz ihletet az íráshoz?

Lisa Black: A környezetemből, és a körülöttem történő eseményekből. Szerintem elég izgalmas életem van és ezt ha kicsit átírom egy új történet lesz belőle amit a blogomba lejegyzek.

Kathy F.: Van olyan személy az életedben, aki sokat segít/ett az írásban, kisegít az írói válságból vagy éppen ihletet ad?

Lisa Black: Több ilyen személy is van. Az egyikük az aki miatt sokszor a mélypontra kerülök, de ezért még hálás is lehetek neki, hisz az ilyen helyzetek hozzák elő az érzelmeket.

Kathy F.: Milyennek tartod magadat mint írót és milyennek, mint bloggert?

Lisa Black: Jó írónak tartom magam, bloggernek már kevésbé jónak. Sajnos az iskola meg a magánélet miatt nem tudok részeket hozni olyan gyakran, pedig nagyon szeretnék de egy nap csak 24 óra.

Kathy F.: Úgy véled jól tudod közvetíteni a gondolataidat az olvasóid felé?

Lisa Black: Szerintem, igen. A gondolataim kifejtése általában nem akadály. Ez egy amolyan szabadságérzetet is ad, mert kiadom magamból a gondokat és a jó dolgokat is.

Kathy F.: Volt már olyan, hogy kevésnek érezted magad az íráshoz vagy éppen a feladás határán álltál?

Lisa Black: Természetesen. Ha úgy nézzük most is egy hasonló válságban vagyok, mert úgy érzem, hogy csalódást okozok azzal, hogy nincs új rész. Szeretném, ha ez nem így lenne és remélem az olvasóim ezt megértik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése