2014. október 15., szerda

Interjú #5 - Sz Brigi

Hey-ho Mindenki!

A mai napon is egy interjúval érkeztem, méghozzá immáron az ötödikkel. Ezúttal az interjúalanyom egy olyan bloggerina, akinek a blogja, ami "A Halál nem válogat" címet viseli, a "Legszebb fejléc" kategóriában II. helyezést ért el Ő maga pedig nem más, mint Sz Brigi.

Interjú:

Kathy F.: Mikor kezdtél el először foglalkozni a blogodnak az írásával?
Sz Brigi.: 2 éve lassan. 

Kathy F.: Mi vitt rá, hogy egyáltalán elkezdj írni?
Sz Brigi.: Az életem alakulása. Akkoriban nagyon elzüllött gyerek voltam. 

Kathy F.: Mi az, ami számodra nélkülözhetetlen az íráshoz? (zene, nasi stb)
Sz Brigi.: ZENE!

Kathy F.: Hogyan viszonyulsz az íráshoz, mit jelent számodra?
Sz Brigi.: Életérzés, gondolatmenet, szerelem.

Kathy F.: Hogyan vélekedsz a saját irományodról?
Sz Brigi.: Van még mit fejlődnöm.

Kathy F.: Mi/Ki alapján alakítottad ki a blogod főszereplőinek/főbb szereplőinek a jellemvonásait?
Sz Brigi.: Erre nem tudok normális választ adni, de esetleg annyi, hogy például Niall Horan vonásait Niall Horanról és egy akkori szerelmem alapján választottam.

Kathy F.: Honnan nyersz ihletet az íráshoz?
Sz Brigi.: Könyvekből, zenékből, vagy csak a nap történéseiből.

Kathy F.: Van olyan személy az életedben, aki sokat segít/ett az írásban, kisegít az írói válságból vagy éppen ihletet ad?
Sz Brigi.: Nem. Esetleg csak egy pár énekes, vagy anyukám. De ő nem tudja, hogy ő segít nekem a legtöbbet.

Kathy F.: Milyennek tartod magadat mint írót és milyennek, mint bloggert?
Sz Brigi.: Írót: megállnám a helyem. Azt hiszem. Blogger: szeretek blogolni, szeretem, ha kiadhatom magamból a dolgokat. De nem tudom, hogy milyen blogger vagyok. Ezt döntsék el mások.

Kathy F.: Úgy véled jól tudod közvetíteni a gondolataidat az olvasóid felé?
Sz Brigi.: Teljesen úgy érzem.

Kathy F.: Volt már olyan, hogy kevésnek érezted magad az íráshoz vagy éppen a feladás határán álltál?
Sz Brigi.: Persze, most is éppen egy ilyen részen vagyok. Sajnos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése